Recupero el meu vell blog


Després de molts anys, recupero el meu vell blog : Cròniques criolles. En el seu moment vaig arribar a tenir un bon nombre de visites i seguidors ara les coses han canviat molt i son molt diferents però em ve de gust fer-ho i tornar a dir la meva sobre totes aquelles coses que em motiven, m'agraden, m'ocupen o em preocupen. He ocultat tots els post de la meva primera etapa, els tinc que revisar i veure, com a exercici personal, si ha canviat o ha evolucionat molt les meves visions de les coses, però com he dit aquest és només per ara un exercici privat i personal.
En aquesta segona etapa faré el de sempre: dir la meva, ho intentaré fer com sempre, amb un cert estil, bones formes i si pot ser sentit del humor. Cròniques criolles torna a ser a la vostra disposició tot i advertint-vos que diré la meva i que sovint no coincidireu amb la meva forma de dir i fins hi tot de fer.Soc com soc, avegades incisiu, provocador i sovint irònic fins arribar al sarcasme, però mai amb amin de fer mal i d'ofendre. A la fi soc o pretenc ser un lliure pensador amb els avantatges i els inconvenients que això comporta en una societat cada cop més crispada, hiperventilada i defensora de les capelletes dels pensaments unics.